Doosan-fény az éjszakában az éjjel-nappali produktivitáshoz
2016-11-20Az ember azért épít civilizációt, hogy ne legyen kiszolgáltatva a természetnek. Épületeket húzunk, hogy legyen hol megpihennünk. Farmjainkon termeljük az élelmet. És Doosan V9 világítótoronnyal világítjuk be a munkaterületet.
Bemutatjuk a Doosan V9-es mobil világítótornyot
- azoknak az építőipari cégeknek ajánljuk, akik szeretik maguk eldönteni, hogy a munka mikor van kész, és a műszak meddig tart.
- azoknak a cégeknek mutatjuk be akiknek hivatása az emberek mentése, a katasztrófa elleni védekezés
- azoknak az embereknek mutatjuk be, akiknek fontos, hogy futballpályányi területek éjjel is kapjanak nappali megvilágítást
Fény tényleg bárhova
A világítótorony mobil (vontatható,rendszámmal ellátható), így bárhova vihet fényt, ahova csak szeretné.
A 4 db egyenként 1000 W-os lámpákat 340 fokban (majdnem teljes körben) tudja forgatni, a tornyot 9,4 méter magasra állíthatja. Ezzel a V9 nemcsak páratlan mobilitást ad Önnek, hanem eddig még nem látott uralmat a fény felett.
Ez a gép papíron egy világítótorony – valójában viszont szabadság a világítás felett.
Szinte várni fogja, hogy lemenjen a nap. A napfényt nem tudja irányítani, a V9 fényét viszont igen – így elértük azt, hogy éjszaka már könnyebb dolgozni, mint nappal.
Ezeregyéjszaka
130 literes tankja 73 órán át táplálja a Kubota dízelmotort. Ez azt jelenti, hogy háromszor is feljön a nap, mire a V9-et újra kell tankolni. (Ezt az üzemidőt 4 világítással töltött órára számolták.)
A V9 teljes fényereje 360 000 lumen (egy átlagos halogénizzó kb. 1500-2500 lumen). Ezt a fény 5000 m2-t minimum 20 lux fényességgel világít be (egy nappali kb. 50 lux). Természetesen a fény irányítható, ha valamely területet jobban kell megvilágítani.
Egy kicsit “varázslót” játszani
A világítótorony kezelőfelülete nagyon egyszerű – de mit jelent ez a gyakorlatban?
Nos, “lássunk világot”, mondja magában, majd elfordítja a kulcsot balra – és 5 másodpercig úgy tartja, hogy a motor bemelegedjen. Ezután a kulcsot jobbra fordítja, és a világítótorony barátságos duruzsolással beindul. 3-5 perc “üresjárat” után kapcsolja fel egyenként a lámpákat.
A torony hidraulikáját és a lámpák forgását külön gombokkal állíthatja.
Máris kész: a világítótorony beragyogja a munkaterületet, Ön és kollégái pedig folytathatják a műszakot.
Minden szinten biztonságos
A Doosan levédetett, saját fejlesztésű toronyzára védi a világítótornyot attól, hogy utazás közben csúszkáljon vagy teleszkópszerűen kinyíljon.
A tornyot hidraulika emeli a magasba, több rögzítés pedig stabilan tartja. A világítótorony kocsijának 4 támaszték ad biztonságos stabilitást.
Ellenáll a szélnek
Ahogyan a Napot sem fújhatja le a szél az égről (hogyan is fújhatná, 150 millió km-re van), úgy a Doosan V9 is ellenáll a viharos szélnek (100 km/h-s széllökéseket is kibír).
Tartósra tökéletesítve
A lámpákat fényvisszaverő védőburkolat óvja, a kocsi galvanizált acélburkolata véd a rozsdától és a korróziótól.
Még fontosabb, hogy a motorhoz szabad és teljes hozzáférést kap, így a szervizmunkát vagy akár teljes motorcserét gondtalanul (és ha tart még a garancia, akkor garanciálisan) elvégezheti.